Matkat/Retket

Ilmoittautuminen matkoille

Matkat ja retket

Yhdistys tekee seuraavia matkoja ja retkiä

Tiistai 21.5. klo 13.00 makkaranpaistoretki Tervosten museotilalle Palojoelle, osoite Maisinkuja. Yhdistys maksaa makkarat (kaksi makkaraa/henkilö) sekä tarjoaa kahvit. Tykötarpeet tulee nyyttikestin merkeissä, matkakerho hoitaa. Mennään kimppakyydeillä, lähdöt Rajamäen linja-autoasemalta ja Nurmijärven Punatorpan pihalta noin klo 12. Ilmoittautumiset 17.5. mennessä Tuulalle puh. 040 7779 552 tai tuula.pesola@gmail.com.

Sunnuntai 9.6. klo 15.00 Maailma tarvitsee rakkautta Teatteri Tuntematon Jokioinen. Aika, jolloin vanhat tariant heräävät eloon ja uudet seikkailut odottavat kulman takana ... Nyt on aika pysähtyä ja katsoa taaksemme. Muistella menneitä tarinoita, rakkaita hahmoja ja hienoja musiikkiesityksiä. Matkalle otetaan 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Viimeinen ilmoittautumispäivä 26.4. Tuulalle puh. 040 7779 552 tai tuula.pesola@gmail.com.

Teatteriesityksen hinta 47 euroa maksettava yhdistyksen tilille FI21 4260 0010 0040 23 viimeistään 6.5.2024, viitenumero 4815. Bussiaikataulu tiedotetaan myöhemmin sekä kotisivuilla ja Nurmijärven Uutisten yhdistyspalstalla.

Keskiviikkona 3.7. klo 14.00 Karavaanari kaikkien kaveri -kesäteatteriesitys Pyynikin kesäteatterissa. Matkalle otetaan 50 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Matkan hinta on 73 euroa sisältäen ruokailun Museoravintola Valssissa, teatterilipun sekä väliaikatarjoilun (leivos ja kahvi). Maksu maksettava yhdistyksen tilille FI21 4260 0010 0040 23 viimeistään 10.6.2024, viitenumero 4750. Bussiaikataulu tiedotetaan myöhemmin sekä kotisivuilla ja Nurmijärven Uutisten yhdistyspalstalla.

Torstaina 15.8. Umpimähkämatka. Siitä lisää myöhemmin.

Perjantaina 27.9. Voimaa virkistyspäivästä Kisakallion Urheiluopistolla klo 9.00 - 16.00. Eläkkeensaajien Keskusliiton Uudenmaan ja Helsingin piirien yhteinen tapahtuma. Päivän hinta 30 euroa sisältäen monipuolisen ohjelman sekä ruokailun. Virkistyspäivään mennään kimppakyydeillä. Ilmoittautumiset 23.5. mennessä Tuulalle puh. 040 7779 552 tai tuula.pesola@gmail.com.

Mene tapahtumat sivulle ja siellä kalenteriin tapahtumakuukauden kohdalle, niin löydät tarkempaa tietoa tapahtumasta.