Viikottaiset harrasteryhmät toimivat vilkkaasti.

Boccia kerho kokoontuu tiistaisin klo 10.00-14.00 Ahjolassa Kirkonkylässä ja kesällä pelataan Kirkonkylän alueen tekonurmella.

Boccia on pallopeli, joka on kevennetty muoto petankista. Sisäpeleissä käytetään nahkapäällysteisiä palloja ja maalipallona toimii valkoinen pieni pallo. Kaksi joukkuetta tai kaksi yksilöpelaajaa pelaa toisiaan vastaan. Pelissä pyritään saamaan mahdollisimman monta omaa palloa maalipallon lähelle, lähemmäksi kuin vastustajan pallo. Joukkuepeleissä kolmella pelaajalla on kaksi palloa ja henkilökohtaisessa pelissä kummallakin pelaajalla on kuusi palloa. Paripelissä kummallakin pelaajalla on kolme palloa. Paripelissä ja henkilökohtaisessa pelissä pelataan neljä ja joukkuepeleissä kuusi kierrosta. Ulkona bocciaa pelataan muovipalloilla.

Mitään erityistaitoja tai vaatimuksia ei tarvita, vain halu tulla mukaan ja olla yhdessä sekä harrastaa pientä kilpailua antavaa peliä mukavien kerholaisten kanssa.

Kerhon vetäjät ovat Raija Heimonen 040 532 9798 ja Tarmo Rantila 0400 719 059

Jumppakerho kokoontuu maanantaisin klo 10.00-11.00 Punatorpalla Kirkonkylässä. Ohjattu jumppa, jossa lämmittely, lihaskunto ja venyttely. Jokainen voimistelee omalla vastuullaan oman kuntonsa mukaisesti. Kerhon vetäjät ovat Asta Uuttu 040 835 1294 ja Kerttu Martinsaari 040 846 9159

Pelikerho kokoontuu Punatorpalla Kirkonkylässä maanantaisin klo 14.00-16.00. Kerhossa pelataan erilaisia korttipelejä. Kerhon vetäjät ovat Kerttu Martinsaari 040 846 9159 ja Seija Sihvonen 0400 394 330.

Keilailukerho kokoontuu Bowling Center, Ojakkalantie 2, 01900 Nurmijärvi keskiviikkoisin klo 12.00-13.00. Vetäjinä Raija Heimonen 040 532 9798 ja Eero Peltonen 050 337 9933.

Tule viihtymään ja pelaamaan kanssamme.

Muistikerho Punatorpalla torstaaisin kerran kuukaudessa klo 14.00 - 15.30 torstaikerhon jälkeen. Mukavaa yhdessäoloa virkistäen muistia ja aivoterveyttä erilaisten tehtävien, muisteloiden ja keskustelujen avulla. Vetäjänä Arja Ripatti 044 201 0612. Seuraava kokoontuminen torstaina 25.1. heti torstaikerhon jälkeen.

Nestorikerho joka toinen keskiviikko alkaen klo 14.00. Kerhossa miesten näköistä toimintaa, joka tukee ikääntymisen hyvinvointia. Seuraavat kokoontumiset 17. ja 31.1.

Kantritanssi kokoontuu keskiviikkoisin klo 10.00 - 11.30 Ahjolan peilisalissa. Kantritanssi on rivitanssia kantrimusiikin tahdissa. Se on reipasta, rentoa ja iloista liikuntaa, joka kehittää muistia ja tasapainoa. Paria ei tarvita. Seuraaavat kantritanssit keskiviikkona 10.1. Vetäjänä Tuula Pesola 040 777 9552.

Torstaikerhossa kahden viikon välein käydään läpi ajankohtaisia asioita, jutustellaan, kuullaan eri alojen asiantuntijoita ja voi tehdä matka- ja retkivarauskia. Torstaikerho alkaa kahvittelulla klo 12.20. Ohjelmaosuus alkaa klo 13.

Yhdistyksemme toimii harrastaen ja viihdyttäen.
Kerhoon ja harrasteryhmiin voi tulla tutustumaan ja liittyä milloin haluaa.
Yhdistyksemme tapahtumista ilmoitamme Nurmijärven Uutiset lehdessä yhdistystoimintapalstalla.

Halutessasi tietää enenmmän yhdistyksestämme, käytä Palaute-sivulla olevaa sähköistä lomaketta.

Huhtikuu 2024

14 1 2 3 4 5 6 7
15 8 9 10 11 12 13 14
16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

Ahkerien käsien tuotteita

Perinteiset Joulumyyjäiset pidettiin Punatorpalla.

Jäsenet toivat kiitettävästi myytäviä tuotteita . Kiitos heille.