Punatorppa, Punamullantie 9, 01900 Nurmijärvi

Pelikerho maanantaisin klo 14.00 - 16.00

Seija Sihvonen 0400 394330 ja Kerttu Martinsaari 040 846 9159

Muistikerho

seuraavan kerran 25.1.2024 alkaen noin klo 14.00 normaalikerhon päätyttyä.                             Tämän jälkeen seyraavat kerhot kevätkaudella 2024 ovat 22.2., 21.3., 18.4. ja                             16.5. klo 14.00 normaalikerhon päätyttyä.

Arja Ripatti 044 2010612

Nestorikerho

normaalisti joka toinen keskiviikko alkaen klo 14.00. Keväällä 2024 Nestorikerho                         kokoontuu seuraavasti 17.1., 31.1., 14.2., 28.2., 13.3., 27.3., 10.4. ja 24.4. klo                           14.00 Punatorpalla. Nestorikerho on miesten kerho, jossa käsitellään miesten                              itsensä päättämiä aiheita ja teemoja.

Eero Peltonen puh. 050 3379 933

Torstaikerho

kokoontuu kahden viikon välein Punatorpalla alkaen klo 13.00 . Tilaisuuksissa on                          ulkopuolisia asiantuntijoita tai siellä käsitellään jäsenstöä kiinnostavia                                          teemoja, pelataan bingoa, lauletaan yhteislauluja tai muuta toimintaan                                        liittyvää. Kevään 2024  kokoontumiset seuraavati: 8.2., 22.2., 7.3., 21.3., 4.4.,                            18.4., 2.5. ja 16.5.

Ennen torstaikerhon alkua mahdollisuus kahvinjuontiin ja ilmoittautua matkoille ja                        retkille klo 12.20 alkaen

Asta Uuttu 040 835 1294

Ahjola, Nahkurintie 6, 01900 Nurmijärvi

Boccia tiistaisin klo 10.00 - 14.00

Raija Heimonen  040 532 9785 ja Tarmo Rantila 0400 719 059

Kantritanssi keskiviikkoisin Ahjolan peilisalissa klo 10.00 - 11.30

Kantritanssi on rivitanssia. Se on reipasta, rentoa ja iloista liikuntaa, joka kehittää                       muistia ja tasapainoa. Tanssia harrastetaan kantrimusiikin tahdissa. Paria ei tarvita.

Tule mukaan!

Tuula Pesola 040 7779 552