"TÄYTTÄ ELÄMÄÄ HYVÄSSÄ SEURASSA" - EKL ry

Kewvät on kukkien aikaa. Ne piristävät ja ilahduttavat niin asukkaita kuin vieraitakin. (Kuva: Erkki Partanen)

Hyvää kesää 2026!

Luonto on lähes parhaimmillaan tällä hetkellä. Kukkaloisto on upeaa, mutta lämpöä odotellaan. Koululaiset ovat lähtemässä kesälaitumille, kuten myös monet eläkkeensaajat ja eläkkeensaajayhdistykset. Nurmijärven Eläkkeensaajien boccian pelaajat käyvät heittämässä palloa tiistaisin Kirkonkylän liikuntapuistossa ja kaksi matkaa tehdään ennen syyskauden alkua.

Työelämän jälkeen eläkkeensaajat mielletään usein harmaaksi massaksi, josta on vain kuluja yhteiskunnalle. Eläkkeellä oloaika on kuitenkin hyvin monelle elämän parasta aikaa hyvien ystävien ja mielekkään toiminnan parissa. Ikääntyminen ja monelle myös sen mukanaan tuoma harmaus merkitsee parhaimmillaan vaikuttamista iän mukanaan tuoman kokemuksen, tiedon, taitojen ja
osaamisen kautta.

Kerhomme toimivat vapaaehtoisvoimin. Uusia kerhoja voidaan perustaa jäsenten toivomusten mukaisesti. Tärkeintä on, että tulet viihtymään ja harrastamaan.

Tule mukaan toimintaamme! Saat uusia ystäviä, sekä virikkeitä elämään ja eväitä arkiseen pärjäämiseen.

Viikkokerho kokoontuu Punatorpalla Punamullantie 9, 01900 Nurmijärvi joka toinen torstai kevät ja syyskaudella.

Uutisia EKL:n Uudenmaan piirin Eläkkeensaajilta: