Liity jäseneksi

Tallink Silja Line varustamo antaa jokaiselle vuonna 2016 liittyneelle uudelle jäsenmaksunsa maksaneelle jäsenelle risteilylahjakortin. Varustamo antaa kaikille vuonna 2016 liittyneille EKL:n uusille jäsenille risteilyetukortin, joka oikeuttaa koko C–A -luokan hyttiin päivä Tukholmassa -risteilyllä välillä Helsinki–Tukholma–Helsinki (Silja Symphony tai Silja Serenade).

Vaihtoehtoisesti lahjakortin voi käyttää koko hyttiin reitillä Turku–Tukholma–Turku (Siljan Baltic Princess, 23 tunnin risteily). Risteilylle lähtevät maksavat matkastaan ainoastaan hyttimaksun, joka on Helsinki–Tukholma välillä 36 euroa ja Turku–Tukholma välillä 15 euroa. Maksu koskee siis koko hyttiä, ja siihen voi majoittua useampi henkilö.  Se oikeuttaa koko C-A luokan hyttiin Päivä Tukholmassa risteilyllä välillä Helsinki-Tukholma-Helsinki.

Vaihtoehtoisesti kortin voi käyttää koko hyttiin reitillä Turku-Tukholma-Turku 23 tunnin risteily.

Risteilylle lähtevät maksavat ainoastaan matkustaja- ja mahdollisen palvelumaksun.

Etukortin saa jäsenmaksunsa jo maksanut uusi jäsen, jonka tiedot on ilmoitettu keskusliittoon. Edellisvuosista poiketen etukortit toimitetaan suoraan uusille jäsenille seuraavanlaisesti:

Uusille jäsenille postitetaan kotiin yhteistyökumppanimme Otavamedian Viva-lehden näytenumero. Lehti tulee Eläkkeensaajien Keskusliiton erikoiskannella, josta on irtileikattavissa mm. kolmannen yhteistyökumppanimme Restelin tarjous Helmi Simpukka -ravintolasta.

Jaettavan Vivan välissä on uudelle jäsenelle suunnattu kirjekuori, joka sisältää liiton tervetulotoivotuksen jäsenyhdistyksemme jäseneksi, Tallink Siljan etukortin sekä liiton oman Rajaniemen lomakeskuksen tarjouksen.